dimecres, 9 d’abril del 2014

Em fas unes arracades vermelles?

La M. és una noia simpatiquíssima que conec. Li encanten les arracades i li agrada que combinin sempre molt bé amb la roba que porta. Per exemple, si porta una brusa blava, les arracades han de tenir tonalitats blaves. Em fa pensar en la meva germana, a la qual he fet arracades de tots els colors i totes les formes ;-)

Com ha descobert que les faig molt bé de preu, me'n compra sovint... Jo estic contentíssima de fer aquestes vendes i crec que ella també ho està força doncs, amb poca despesa, pot anar augmentant la seva "col·lecció".

He fet aquestes dues perquè tries... i se les ha quedat les dues! ;-)



Lea primeres són de granadura. Peces, facetades, brillants, enganxades en forma de flor amb Glossy accents, un adhesiu molt potent que s'utilitza en scrapbooking. Porten una tanca molt segura, amb peça de reforç al darrera.

Les segones són de granadura més petita muntada amb fil vermell formant un cordonet que, tot ell, he anat caragolant al voltant d'una ànima metàl·lica a la que he donat forma de "o".

Referència:
- Granadura vermella, peces facetades....... ARR-015
- Granadura petita trenada amb fil vermell.. ARR-016

Preu:
- Les primeres (ARR-015) valen 6 Eur.
- Les segones (ARR-016) valen 4 Eur.

Espero que us agradin!

2 comentaris:

sa lluna ha dit...

Són molt boniques les dues, com tot el que fas!! :)
Quina enveja em feu! És una de les coses que no puc posar-me, ni tan sols d'or, de seguida se'm posa la zona vermella, vermella, vermella i em fan mal.

Aferradetes i bon dia!! ;)

Maritza ha dit...

Assumpta te le mides a todas las técnicas!!! qué bonitos te quedaron los pendientes. Un besote guapa