dimecres, 27 de juny del 2018

Punt de llibre per l'Alba

Aquest punt no ha estat cap encàrrec sinó que l'he fet per regalar a una noia molt simpàtica!


Vaig aprofitar per estrenar uns segells d'abecedari molt divertits, de la Cocoloko que vaig comprar a Scraphouse Reus ja fa algun temps. Mireu quines lletres tan simpàtiques!


Explico d'on són les lletres no perquè hi guanyi res, eh? que jo les pago com qualsevol clienta, que no sóc pas una "influencer" (pobre de mi!) però és que ho recordo perquè van ser molt amables. Vaig veure per les xarxes que havia sortit a la venda aquest abecedari i jo sóc una fan de les lletres maques... però sabia que no les podria anar a comprar ràpidament, així que vaig trucar a la botiga per demanar si me'n podrien guardar un joc... i justament aquell dia estava la Cocoloko amb elles fent un taller i ella mateixa es va encarregar que m'ho guardessin!!
Al cap d'uns dies ja vaig poder anar i comprar-ho. Però em va fer gràcia l'anècdota i el detall que em separessin un abecedari fins que hi pogués anar. (Em faig vella, explico batalletes...)


A la part superior va rematada amb un nus fet amb fil d'empalomar del fi on hi vaig posar una papallona molt bonica.

Està fet amb cartolines d'scrap, la rodona troquelada de "galeta" va amb tot el voltant entintat amb tintes distress... la veritat és que va quedar molt bonic.


Ja sabeu! Si voleu fer punts de llibre per regalar, com a record d'un bateig, comunió, festa, trobada... M'ho demaneu i us els faig!