dimecres, 20 de gener del 2016

Estoig pel mini-mòbil

La dona del meu amic Pau no és gens amiga dels mòbils moderns. Ella té el seu de sempre, un Samsung vermell, petitó, amb tapa, dels que serveixen per telefonar i enviar smss i prou. Res de càmeres ni Internet. A ella ja li va bé aquest i no el vol canviar. Quan en Pau m'ho va explicar em va fer gràcia perquè era just el mateix mòbil que jo tenia abans que a Movistar, per "fidelitzar-me" me'n regalessin un d'aquests actuals, que la bateria no dura res, etc. (a vegades enyoro el vell)

Bé, el fet és que en Pau va veure els estoigs que jo feia pels bolis i em va demanar un del mateix estil però més ample i curt pel mòbil de la seva dona. Tal dit tal fet. No direu que no és moníssim!


Referència: Estoig per mòbil petit....... EST-009

Preu: 7 Eur.

5 comentaris:

sa lluna ha dit...

És moníssim!!
Tothom està enamorat del que em vas fer pels bolis. ;)

I ara només et manca fer l'estoig per les ulleres.
Aferradetes, nina!

Assumpta ha dit...

El més important és que t'agradés a tu!! Amb això estic contentíssima!! :-))

Per ulleres n'he fet algun de feltre... per fer-los així hauria de mirar la mida de les ulleres per trobar la tanca que s'hi adaptés :-)

Petonets!!

Maritza ha dit...

Assumpta qué chula te quedó la funda para el móvil. La boquilla se ve genial. Un besote guapa

Carme Rosanas ha dit...

Doncs si te'n recordes dels meus, dels que vas fer per a mi,n'hi havi un una mica més curtet i ample que era per les ulleres. Els dels bolis han funcionat la mar de bé. Un ja comença a ser vellet. L'altre no. Doncs el de les ulleres que no el faig, ara em va a la mida justa pel mòbil!!!

Assumpta ha dit...

Gracias, MARITZA! Mucha gente los hace en ganchillo y también quedan muy chulos (yo hice unos este verano para mi madre y mi hermana)pero el ganchillo me cuesta más y con el punto de media me siento más segura, así que... ¡Voy haciendo!
Besotes!!



CARME.- I tant que me'n recordo!! Te'ls vaig donar en mà i va ser l'ocasió perquè ens poguéssim conèixer en persona, al Viena del Carrer Pelai :-))

Doncs molt bona idea... potser més pràctic pel mòbil que per les ulleres. Aquests de llana han tingut un èxit! Ahir al vespre una amiga me'n va encarregar una altre (per un mòbil) i tinc les fotos per pujar d'uns que em va encarregar una companya de catequesi, per ella i per dues nebodes: Tres d'iguals, a més amb un detall afegit de la inicial com en un penjoll de fusta :-))