diumenge, 6 de desembre del 2015

Un post diferent...


Què és?... Doncs una barreja entre llibre de receptes de cuina i objecte de decoració. Està fet sobre una base de fusta autèntica, de les de picar verdures o el que sigui:


Està folrada i decorada amb un munt d'elements d'scrapbooking (cartolines, botons, enganxines, puntes, cordillets, fils, xapes, fustes...) i, porta dues anelles que permeten que les receptes es puguin posar i treure.


Les cartolines utilitzades són d'una col·lecció especial dedicada a la cuina, per això trobem que van decorades amb coberts, pots, gots i coses així. Són cartolines gruixudes, de molt bona qualitat, envellides...

Tots els separadors van magníficament decorats amb les cartolines superposades, enganxines amb efecte 3-D i tot el que dóna una imatge d'un treball d'scrapbooking ben acabat.



És el regal ideal per a algú a qui agradi la cuina i valori les manualitats. Col·leccionar receptes de cuina en aquest arxivador tan bonic i original pot ser molt divertit!





La idea és tenir-lo penjat a la cuina, com a objecte decoratiu, però poder-lo posar i treure per a utilitzar-lo, veritablement, com a arxivador de receptes de cuina, o sigui, que té la doble vessant, decorativa i pràctica.

Fa uns mesos em vaig veure en el compromís d'apuntar-me a un curset d'scrapbooking, tenia diferents opcions i al final vaig triar aquest. És l'únic al que he anat mai, ja que no són activitats que resultin gens econòmiques. Aquest, en concret, era un dissabte al matí, et donaven el material i la classe per 40 Eurs. Des de llavors, que tinc el receptari a un calaix i em sap greu, perquè em va quedar moníssim. Però, ni jo sóc de col·leccionar receptes, ni sóc especialment aficionada a la cuina, així que allí estava, guardadet. Fins que he pensat que potser algú el compraria... Està ben fet de veritat. Les anelles estan collades amb tornavís, com cal. Tot el que hi ha enganxat és amb coles de qualitat, o sigui que el material és bo.

Preu? Doncs 35 Eur. despeses d'enviament incloses.

Algú el vol? :-)

2 comentaris:

Maritza ha dit...

Assumpta qué idea tan genial tuviste!! te quedó precioso este trabajo. Un besote guapa

Assumpta ha dit...

Gracias, Maritza!!
De todas las opciones de cursillo que había este era el que más me gustó... a ver si alguien quiere comprarlo ;-))