dimarts, 5 d’abril del 2016

Bufanda triple o bufanda de trena

Fa uns dies vaig acabar un jersei en tres colors. Els cabdells eren de cent grams cada un, i me'n va sobrar gairebé mig cabdell de cada color, o sigui, que hi havia suficient llana per fer alguna cosa bonica.


Vaig estar pensant i, finalment, em va venir una idea. Fer tres mini bufandes (el màxim de llarg que em donés la llana, però estretetes), fer-les amb unes agulles gruixudes (vaig triar unes de fusta del número 9) i, finalment, fer una trena amb les tres tires...


Al haver-ho teixit amb unes agulles tan gruixudes, el resultat és que les tres "mini-bufandes" són súper flonges, suaus, súper agradables... Finalment vaig fer la trena, vaig cosir els extrems i queda així. La llargada -i el fet de ser tan "toveta" dóna per fer dues voltes i queda molt, molt bé.


Us agrada? En voleu una? És molt fàcil! Està feta només amb punt del dret!... No teniu temps? No passa res! Jo us la faig

Referència: BUF-003

Preu: 20 Eur.

Evidentment, el preu inclou la llana (acrílica i de fabricació europea) i la manufactura.
Si vols una llana molt especial, llana natural o algun producte més car, doncs la bufanda costaria el preu del material més 10 Eur-12 Eur. de fer-la segons el punt.

5 comentaris:

Maritza ha dit...

Assumpdta tuviste una idea genial al hacer estas bufandas trenzadas. Elegiste muy bien los colores de las lanas. Un besote guapa

Assumpta ha dit...

Muchas gracias, MARITZA! Lo mejor es que es súper elàstica i comodísima de usar :-))
Besos!!

sa lluna ha dit...

Molt bon resultat, ha quedat molt bonica i la idea genial.
Bessets!!

Carme Rosanas ha dit...

Ha quedat realment preciosa...

Assumpta ha dit...

SA LLUNA, Hola guapíssima! La idea em va venir quan vaig veure que em sobrava tanta llana. Era una pena no aprofitar-la per alguna cosa... i, mira, va sortir aquesta bufanda! :-)
Aferradetes!


CARME.- Ei, quina il·lu veure't per aquí! :-)) M'alegra que t'agradi, que tens bon gust hehehe