dissabte, 23 d’abril del 2016

Punts de llibre Sant Jordi 2016


Com cada any, he fet uns punts de llibre per Sant Jordi. Aquest any he provat una tècnica nova que m'ha encantat i és la de pintar amb ceres aquarel·lables. Sense por! Primer la cera i després pinzell i aigua i anar difuminant. Tot això, envellit amb tintes Distress ha donat un resultat espectacular.

A la gent que fa servir aquests materials per Scrapbooking els donaré un truc perquè estiguin tan contents com jo: Quan vaig veure en vídeos i tutorials com alguns escraperos utilitzaven ceres solubles a l'aigua vaig mirar els preus de les feien servir. Eren caríssimes. Un estoig amb SIS (6) colors valia gairebé 13 euros. Hi ha tres estoigs a la venda, un amb els típics colors d'envellir (marrons, etc.) i altres amb colors bàsics. En total, si volies tenir els 18 t'havies de gastar gairebé 39 euros. Això, per mi, és una barbaritat.

A l'Abacus venen DACS aquarel·lables i segur que altres marques solvents també en fabriquen (vull dir que tampoc cal anar als xinos, es tracta de tenir un bon producte però sense arruïnar-se). Fa uns anys la meva germana me'n va regalar una capsa i, fins ara, no he après a treure'n tot el profit que tenen. La meva capsa té 48 colors i segur que li va costar menys de 30 Euros (he vist una capsa de 24 per 18 Eur.... compareu!)

He utilitzat també segells acrílics, retalls de paper... En fi, que espero que us agradin!!


5 comentaris:

sa lluna ha dit...

Doncs t'han quedat molt bé!
No hi ha res que se't resisteixi, ets una campiona!!

Bona Diada, bonica.
Bessets!

Assumpta ha dit...

La veritat és que estic contenta! Semblen envellits de veritat i, com la cartolina aquesta és molt gruixuda (té un gramatge de més de 300), gairebé semblen fustetes.

Bon Sant Jordi, nina!!
petoneeeeets!!

Maritza ha dit...

Assumpta te quedaron unos puntos de libro chulísimos. Espero que hayas pasado un lindo día de la diada. Un ebsote guapa

Helena Bonals ha dit...

Molt xulos!!! Tens molt bon gust.

Mati ha dit...

Muy bonitos, tienes alguno para comprarte?