divendres, 29 de gener del 2016

Estoig pel "maxi-mòbil"

I segueixo fent estoigs! :-)

A la meva amiga Helen li va agradar molt el que vaig fer pel mini-mòbil (en el post anterior) i en va voler un de semblant, però el seu mòbil és molt més gran, així que vàrem prendre les mides i, ja està fet!


Aquesta tarda li portaré... a veure si li agrada. La llana és gruixudeta, d'un color vermell granatós, molt suau, flexible, súper agradable al tacte. La vaig comprar a l'Aldi, així que és "Made in Germany". No havia provat mai de comprar llana en un supermercat, sempre prefereixo botigues de llana, de manualitats, merceries... però la fabricació europea em va convèncer ;-)

Al ser la llana més gruixuda que la dels estoigs petits, no m'anava bé per cosir la part del teixit a la tanca. Així que vaig trobar un fil de brodar DMC exactament en el mateix color i, posat en doble, em va anar genial per fer la unió!


Us agrada? Doncs encara tinc per ensenyar-vos els tres estoigs de bolis en lila, amb penjoll de lletra de fusta, que em va encarregar la Montse: un per ella i els altres per les seves nebodes :-)

3 comentaris:

sa lluna ha dit...

Si que m'agrada i molt!
Has dit lila? El meu color preferit, a veure com han quedat. :)
Aferradetes, nina!

Assumpta ha dit...

SA LLUNA.- Hehehe sí, sí, en LILA... van quedar molt xulos, a veure si t'agraden. Els tres els va voler igualment en LILA :-DD

Em va dir que els hi posés la inicial a cada un (M, L, I) però és molt difícil brodar sobre llana, llavors vaig tenir una idea de fer com un penjoll de fusta pintada i esmaltada amb la lletra, li vaig proposar, va dir que sí, i li va agradar ;-)

En un parell de dies els poso, guapíssima!

Maritza ha dit...

Assumpta no me extraña que a tu amiga le haya encantado el estuche porque te quedó genial. Un besote guapa