dimarts, 23 d’abril del 2013

Uns clauers molt especials per Sant Jordi

Aquest va ser un encàrrec que em van fer amb molt poc temps. A més de fer-lo, vaig haver d'enviar-lo Certificat Urgent a Barcelona, però van arribar a temps!

La persona que me'ls va encarregar em va dir tan sols que volia uns clauers que fossin com uns llibres... i em va donar llibertat total. Així doncs els vaig fer amb tapes de cartolina folrades amb feltre. A la tapa hi vaig brodar "St. Jordi"... Però el més graciós és que en aquest petit llibre es podia llegir un capítol d'Oliver Twist de Dickens! Van donar una feinada impressionant i vaig passar una nit sencera sense dormir, però va valdre la pena!




Digues quants en vols i ja parlarem del preu... Segur que ens posarem d'acord ;-)

1 comentari:

sa lluna ha dit...

Quina feinada i què bonics t'han quedat!!
Quin capet que tens, vals un món! ;)

Aferradetes!!