dimecres, 11 de setembre del 2013

Etiqueta Catalunya

Per participar al Blog-Via per la Independència volia fer una manualitat especial (la tinc al cap!) però el cert és que no he tingut temps. Tot i que no sóc la que més ha treballat, doncs la CARME i la SARGANTANA són dues autèntiques cracks! jo també formo part de l'equip del Blog-via i ha estat això el que no m'ha deixat prou temps per fer el que havia pensat...

Què fer?

Doncs una solució una mica d'emergència... posar-vos l'enllaç a una etiqueta que aquest blog fa temps que té... una etiqueta que es diu CATALUNYA  Espero que us agradi!



I, si voleu seguir aquesta via us esperen la ROSA I LA CARME, amb el seu blog de cuina, a la baula 43, amb una cosa que segur que us encantarà!!

5 comentaris:

Mireia ha dit...

Ens agrada , no et preocupis! Amb la feinada que heu tingut totes tres no sé d¡on heu tret el temps!

T'enllaço i marxo cap a la VIA, ens trobem allà

Bruixes a la cuina ha dit...

Jo no havia vist aquesta camiseta i la trobo molt adient!! Gràcies per organitzar la Blog-Via!!!! Ja fa hores que he sortit del blog 1 i m'ha costat arribar a aquí: totes les entrades són molt interessants!!!!!!! I em queden encara uns... 200 i algun blog més ;)
Una abraçada!
Dolors

Carme Rosanas ha dit...

Seguir la Via de Blogs és un camí tant llarg que encara no l'he pogut seguir sencer...

Gràcies per aquest a etiqueta Catalunya que ens ajuda a trobar les coses adients quan les necessitem.

sargantana ha dit...

li deia a la Mireia
vaig tard..pero vull fer aixo amb calma i gaudir-ho be
pas a pas..blog a blog
i tinc feina encara...jajajjaja

fe aixo amb vosaltres ha estat de lo millor, creume

molts i molts petons violeta
jajajjaja

Elfreelang ha dit...

m'agrada ! trigaré almenys dues setmanes a visitar tots els blogs!