divendres, 3 de març del 2017

Punts de llibre amb embossing calent

Una de les tècniques més curioses i divertides de fer en l'Scrapbooking és l'embossing calent. De què es tracta? Doncs que, mitjançant unes pólvores especials als que s'aplica calor, es dóna textura, relleu i brillantor a una imatge o text que hem imprès amb un segell i "tinta" especials o escrit amb un retolador també específic per aquesta tasca.


Una vegada està fet, els pólvores queden ferms, enganxats a la cartolina, no hi ha perill que caiguin ja que la calor els ha fet fondre i enganxar-se creant un efecte com d'un lacre.


Per completar el punt he imprès diverses vegades un petit segell amb una floreta que vaig carvar jo mateixa manualment i l'he anat posant pel voltant del nom de forma aleatòria, mirant que les impressions quedessin unes més marcades que altres perquè fos més variat.


I, per acabar, he arrodonit les cantonades i marcat ("envellit") tot el contorn del punt amb tinta Distress de color verd. Igualment, he posat unes taques de la mateixa tinta al voltant dels noms i entre les flors.


Uns punts de llibre amb el nom o un text breu fet amb aquesta tècnica poden ser un magnífic record per una Comunió, Bateig, Casament, aniversari, trobada...
Vosaltres m'expliqueu com els voleu i jo us els faig. El preu varia segons la quantitat.

2 comentaris:

Anna, M.Carme i Cristina ha dit...


M'has donat una bona idea. T'han quedat genials
Petons

Assumpta ha dit...

Ei, si t'he donat una idea vull veure el resultat!! ;-)))

Petons a les tres!!